Campagne voor een gezonde leefstijl
Albert Heijn
Begin het nieuwe jaar actief en gezond. Zo luidde de slogan voor een spaarcampagne van Albert Heijn in samenwerking met Slimmer Fit.
Eindig het jaar met een oliebol, begin het nieuwe jaar met een appel
Zo luidde rond de jaarwisseling een van de slogans voor de spaarcampagne voor Albert Heijn. Ook ontwikkelde we een spaarkaart voor de zelfscan.
“Wij hebben inmiddels meerdere en gevarieerde projecten opgestart en vormgegeven in samenwerking met Mediamerk. Je moet hier onder meer denken aan het vormgeven van een samenwerkingsverband met de sportscholen van Slimmer Fit, en het opzetten van een loyaliteitsprogramma waarbij Mediamerk zowel de website alsook de commerciële middelen hieromtrent heeft ontwikkeld en geproduceerd. Zo ook hebben wij gezamenlijk een succevol commercieel aanvalsplan ontwikkeld en gelanceerd vanuit concurentie overwegingen.
Zijn creativiteit, het meedenken en enthousiasme zijn kenmerkende eigenschappen van Sam die maken dat ieder project weer feestje is dan wel wordt. Wij zijn in ieder geval meer dan tevreden en zijn ervan overtuigd dat het huidige project, het opzetten van een complete wervingscampagne met alle uitingen die hierbij horen, ook weer succesvol wordt ingevuld.“